fredag 19 november 2010

Fredagsfika!

Idag var prinsens första heldag själv på förskolan.

När vi i morse lämnade prinsen så visade han mycket tydligt att han förstod att han var på förskolan och tyckte det var roligt att vara där! Han lyste upp och pratade och tjoade på som bara den och log mot sina fröknar! Så skönt att se och så mycket enklare att åka därifrån!

Vad gjorde då jag och Fredrik på vår lediga dag tillsammans... åkte till Gekås i Ullared...;)

Kanske inte den bästa prioriteringen men ändå ganska avslappnat att göra något tillsammans. Hade vi varit hemma så tror jag att vi hade tränat på var sitt håll och gjort massa tråkigt sysslor i hemmet, och det hade jag varit missnöjd med nu när dagen är slut.

.. för slut är den, Fredrik har åkt och jobbat. Denna helgen jobbar vi båda så farmor kommer till undsättning då jag drar till jobbet strax efter 06 imorgon bitti.

Vi var iaf tillbaka till förskolan vid 14 tiden, en hel timme innan utsatt tid. Vi hade med oss fikabröd och det blev ganska uppskattat av personalen och vi själva tyckte det var ganska mysigt att fredagsfika på förskolan och småprata lite om de två inskolningsveckorna som gått.

Trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Roligt att han trivs!
    Måste kännas hur bra som helst...

    och få med karln till gekås... jag är i chock :)
    Skulle aldrig fått med min din ;)

    Kram Lena

    SvaraRadera