torsdag 27 oktober 2011

VI FICK RÄTT!!!!

Kammarätten avslår SDF Centrums överklagan och ger oss rätt! Malte tillhör personkretsen för att få insatser enligt LSS lagstiftningen! Detta domslut skall nu fungera som prejudikat i SDF Centrum Göteborg o jag hoppas många familjer får nytta av detta! Vilken seger! Vilket erkännande! Jag är så stolt och nöjd över den överklagan jag gjorde, jag tackar alla som hjälpte mig få ordning på den och då främst min jobbkompis Maria som lusläste lagen och tipsade om formuleringar. Jag vill också tacka min barndomskompis Dennice, som jag inte träffat på säkert 25 år, för de domslut du skickade som också var till hjälp. Tack alla som engagerat sig, hört av sig och som hejat på i denna process! Fy fan vad vi är bra!

4 kommentarer:

  1. FASEN VA GÖTT!!
    GRATTIS!!

    GLÖM INTE FIRA, ME JULMUST ELLER VAD SOM ;)

    SvaraRadera
  2. ingen julmust innan advent! Här får firas med slempyor, sömnlösa nätter och en massa skryt :)

    SvaraRadera
  3. Jag är glad att kunna hjälpa till, så glad för er skull och att jag kunde göra något! Kram!

    SvaraRadera
  4. Underbart! Vilket toppenbesked. Synd bara att man ska behöva strida för allt... :-(
    Kram till er och hoppas slem och sömn snart blir bättre

    SvaraRadera