söndag 17 juli 2011

Dessa jävla ofrivilliga rörelser!!!! De gör mig tokig! Lillfis har massa ryckningar i armar och ben och vridningar i kroppen, när han inte sover djupt. Denna tid är oftast på morgonkvisten...så varför bry sig? Jo för ungen får ju mat samtidigt och om jag inte har koll på slangen så kan någon port åka upp och maten hamnar i sängen istället för i magen.

Så, prinsen sover och jag får sitta bredvid och titta på när han far runt i sängen, kul nöje från kl 06 på morgonen... Då har natten sett ut som så att vi kom hem vid 23:30, maten klar 00:30, jag vaknar 05, 06 sätts maten på och sen är det full aktivitet i sängen.

Natten innan vaknade jag kl 03, fisen 04, mat kl 05, mat klart kl 07 sen kunde jag inte slappna av och somna om igen utan gick upp, lillfis hade full aktivitet i sängen och vaknade kl 08:30.

Det är ju så frustrerande att veta att vi kunde sovit någon timme till om bara de där jävla ryckningarna inte förstört allt. Idag har han även fått medicin, kloralhydrat förebyggande, men det hjälpte inte!

1 kommentar:

  1. Det är verkligen ett heltidjobb med usla villkor...Skickar lite styrka och ork genom nätet.
    Kram från Skogome

    SvaraRadera