fredag 9 september 2011

Efter en jobbig natt...

I går kväll var jag så trött att jag typ somnade med ögonen öppna. Så vid 22 gick jag och la mig... vaknade igen efter någon timme och vid 01 var det dags att gå upp med Widar för matning. Då jag sitter och matar hör jag att Malte vaknar, sen var cirkusen igång. Båda killarna var väldigt pigga för att det skulle vara mitt i natten. Vilket jag och Fredrik inte var! I två timmar höll vi på att natta om dessa bröder. Somna igen strax efter 3 och upp igen vid 07...

Min första tanke när jag gick upp i morse var "det är snart måndag och nallen natt, då kanske vi får lite lugnare natt, bara att stå ut och orka till dess"

Efter att Malte och Fredrik åkt iväg för träning så ringer min telefon. Det var Ros-Marie från nallen. "Hej Louise, vi vet ju att ni haft lite jobbigt och undrar om ni vill ha någon extra natt, vi har bara 1 barn i helgen så vi kan ta emot Malte"

Verken hon eller jag vet om vi har extra nätter att tillgå, men det får diffa på någon natt minus i värsta fall, för inatt vill vi verkligen ha en extra natt! Det var ju som skänkt från ovan!

Så nu är Malte på Nallen, vi hämtar honom imorgon em, Fredrik gör pizza, Widar sover på soffan och jag shoppar på internet = en bra start på fredagsmys

2 kommentarer:

  1. Åh vad finfint....låter som en bra fredag vännen! Här sover mina killar...en i sin säng och en brevid mig i soffan :-)
    Själv avnjuter jag tredje glaset av gott rödtjut och ett avsnitt Criminal minds!
    Kramar Maria

    SvaraRadera
  2. ta det lugnt med vinet :) låter som en skön kväll...
    kram

    SvaraRadera