lördag 19 mars 2011

En rolig lördag

Idag har vi hunnit med en del med prinsen! Han är på strålande humör och ger massa respons på vad han tycker är kul. Den här kommunikationskursen jag gått har gett massor av tips och vissa saker har faktiskt funkat!
Vi har varit och kollat in Eldorado! Där testade vi en saccosäck och bollhavet. Malte var förstås mest upptagen med att lyssna på de andra barnen :)



Efter en stund tog sig Malte en powernap, jag och F passa på att fika och i bilen hem vaknade han och var super glad!



Efter som det var så skönt väder så tog vi på eftermiddagen en promenad och gick förbi rutschkanan, nu är han så medveten om vad som skall hända att han kiknar av skratt vid nedräkningen...




Under promenaden gick vi förbi huset, dit vi skall flytta på fredag! Känns otroligt skönt att vi snart är där! Jag hoppas det är lika bra väder nästa helg, vi har iaf fantiserat om att vi skall ta en fikapaus på balkongen nästa lördag, i solen! Jag ser så fram emot att vara där, barnledig och bara få packa upp och göra i ordning...

2 kommentarer:

  1. Vilken sötnos!

    Rolig läsning!!!!
    och snart flytta oxå... och sol ute...och snart bebis!

    Vilken sötnos, särskilt i sin pippitröja! Det var ju maltes pippitröja som gjorde att jag tvinga min mamma å sticka en till Isabelle, har helt glömt av den... Den måste jag ju leta upp!!!!

    Ha det! Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Lena!

    Har ni rutschkana vid nya palatset? Isf kommer vi gärna senare i vår och hälsar på :)

    Kram Louise

    SvaraRadera