torsdag 12 april 2012

Helvete!!!!

Har jobbat idag, började 06:45, det är tidigt! Dessutom så vaknade vi redan 04:15 av att Widar hade ont i magen och inte kunde komma till ro. När jag väl kom hem i eftermiddags så åkte Fredrik och jobba. Jag har haft syster här och hjälpt mig ikväll, hade inte fixat detta utan henne.

Såg tidigt att Makte var trött och har jobbat stenhårt på att komma i säng tidigt. Vad fan händer, ungen vaknar när jag ska gå och lägga mig!!!!! Jag är då trött att jag är ur. Sp förbannad att jag inte kan ha honom i famnen. Ny ligger han och smackar! Han har fått extra medicin och andats men rosslar och spänner sig.

Det kryper i hela kroppen på mig....

Idag skulle vi haft möte med socialtjänsten, men de ringde och flyttade fram mötet en vecka! Jag ville bara börja gråta! Hur fan ska vi orka en vecka till? Så ska ärendet fördelas, ytterligare fn vecka, sen ska ärendet utredas... Jag börjat bli ordentligt orolig över vad detta kommer ge för konsekvenser i familjen. Jag och Fredrik kan knappt prata med varandra längre få det inte finns någon dom helst ork till att hålla samtal/diskussioner och frustration på en juste nivå.

Det är så ofta som någon av pojkarna vaknar precis när vi tänkt lägga oss, det är så jävligt!

1 kommentar:

  1. FY fan... lider med Er Lousie... vet inte va jag ska säga... skulle så gärna skicka lite sovtimmar till dig, så du orkar med att leva :( Massa massa kramar Lena

    SvaraRadera