måndag 16 maj 2011

nöjd eller missnöjd?

I natt har prinsen sovit HELA natten! Men jag är inte helt nöjd... natten tog nämligen slut 04:45. Kommer jag någonsin bli nöjd?
Han har varit pigg och glad fram till 06:30, nu vill han somna om, jag är i full gång med att bädda rent sängar, skall dammsuga, fylla diskmaskinen...

Jag är iaf helt nöjd med att ha jobbat klart för den här gången! Jisses vad trött jag är på kvällarna, går och lägger mig kl 21! Jag hoppas att jag lyckas ta mig tid att vila en stund mitt på dagen nu när jag är ledig så jag och stora kärleken kan få lite tid tillsammans på kvällarna i soffan innan nästa lillfis gör entré!

Jag är missnöjd med försäkringskassans handläggning av ärenden och deras tid de tar för att bereda beslut. För nu väntas besked från försäkringskassan, de är ju inte riktigt i fas med mig, trots att ansökan om havandeskapspenning skickades in i april... tänk om de inte godkänner ansökan, då får jag nog söka sommarjobb! Undra vad jag skulle kunna göra? Sälja jordgubbar längs en landsväg kanske... får se till att få en kateter insatt innan bara :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar