onsdag 31 augusti 2011

utskriven

Idag blev jag utskriven! 7 dagars kur med antibiotika i tablettform.

Widar har gjort ultraljud o EKG idag, hans värden ser också stabila o bra ut, fortsatt observation o nytt UL + EKG på fredag, är allt ok då får vi ev åka hem...

Så nu har jag varit hemma en sväng, tvättat, duschat, packat upp o packat om... F ska bo med Widar på sjukhuset o jag skall åka hem till Malte, som tyvärr blivit förkyld... :( Jag har mamma som hemma som har full koll på honom så jag kan åka mellan mina två söner. Nu är det svårt att vara mamma, det gör ont i hjärtat att lämna Widar samtidigt som jag saknar Malte så hjärtat redan blöder... 13 dagar utan honom, det är lång tid mina vänner!

Men igen, åter så tacksam över att vi bor i Göteborg o kan åka mellan de två hemmen nu...

Tack igen för alla hälsningar o tjänster ni kära vänner o familj skickar o ställer upp med!

1 kommentar:

  1. Skönt å höra att det går bättre å bättre! Widar...superfint namn!!!!!

    SvaraRadera