torsdag 9 februari 2012

Nätter!!!

Klockan är 02:42. Jag har inte ännu somnat för natten. Båda pojkarna håller oss vakna. Malte är ju sjuk så det kan jag förstå, men varför kan inte Widar komma till ro? Det finns ju barn med funktionshinder som sover på nätterna, varför gör inte mina barn det??? Jag blir helt galen. Dessutom så märker vi ju av samma tendens hos Widar, som hos Malte. Kommer de inte till ro så ligger de bara och spänner sig vilket blir till en ond cirkel. Malte är magsjuk. Jag hämtade honom igår från förskolan efter en kramp. När vi kom hem kräktes han och ulkade trots att det var tomt i magen. Efter att vi bytt två diarré blöjor ganska så tätt så fattade vi vad som stod på. Sen igår kväll har han slutat kräkas, men allt vi ger rinner rätt igenom jag tror vi har bytt blöja vart 20 minut. Han sov kasst natten som gick, och är nu vaken. Medicinerna verkar inte hjälpa honom det minsta! Nu verkar det som om båda pojkarna kommit till ro, så nu kan jag gå och lägga mig! God natt! Klockan är nu 03:35, Widar rör på sig oroligt men jag får chansa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar